Dialogul, soluţia la problemele clienţilor Apa Serv
Noua abordare a relaţiilor dintre Apa Serv Valea Jiului şi beneficiarii serviciilor de alimemntare cu apă potabilă şi canalizare, atât în ceea ce priveşte calitatea serviciilor prestate cât mai ales în ceea ce priveşte situaţia “rău platnicilor”, conduce la soluţionarea optimă a problemelor. Că dialogul reprezintă o soluţie practică în acest sens, o demonstrează deschiderea conducerii Apa Serv Valea Jiului faţă de comunicarea cu clienţii, dar şi încrederea pe care oamenii au dobândit-o faţă de acest operator de servicii de utilitate publică.
Spre exemplu, în cadrul audienţelor desfăşurate joi, 19 februarie 2015, foarte mulţi oameni din Valea Jiului au dorit să poarte un dialog cu directorul general al Apa Serv Valea Jiului, Costel Avram. “În urma audienţelor desfăşurate, conform programului, în cursul zilei de joi, la sediul Apa Serv s-au prezentat foarte mulţi oameni, probabil ca urmare a faptului că, zilele trecute, au fost emise peste 11.000 de somaţii pentru persoanele care înregistrează datorii la facturile pentru apă şi canalizare. Este o măsură pe care a trebuit să o luăm pentru aşa ne cere legea, dar vreau să vă spun că, aşa cum am făcut şi până acum, analizăm fiecare caz în parte şi, acolo unde putem avea un dialog cu beneficiarii, găsim soluţii în aşa fel încât să-I putem ajuta pe oamenii cu probleme, dar să putem găsi soluţii şi pentru problemele cauzate de neîncasarea facturilor de către Apa Serv”, apreciază Costel Avram, directorul general al Apa Serv Valea Jiului.
În urma întâlnirilor de astăzi de la sediul Apa Serv, am consemnat câteva din opiniile cetăţenilor care, după dialogul cu echipa managerială a ASVJ, au dorit să-şi exprime public un punct de vedere.
Zbârlea Clara din Petrila: “Să le dea Dumnezeu sănătate domnilor de la Ape că au găsit şi pentru noi o soluţie să putem beneficia de apă, chiar dacă avem datorii.”
Bălan Ana din Petroşani: “Ştiu că nu am fost cel mai bun beneficiar al acestei firme, am datorii şi voi încerca să le achit treptat. Dar pentru atenţia acordată şi pentru întelegere, pot spune doar atât: mult respect.”
Dogaru Claudiu din Vulcan: “Chiar dacă am avut foarte multe probleme în decursul timpului, mă angajez să plătesc obligaţiile mele către firmă şi mai ales să o fac la timp. Mulţumesc Apa Serv pentru înţelegere.”
Szekely Ana din Petroşani: “Am vorbit astăzi cu domnul Costel Avram şi am ajuns la o înţelegere – eu răspund petru respectarea angajamentului de plată pe care mi l-am asumat şi mă bucur că problema mi-a fost rezolvată şi nu voi fi debranşată.”
Kelemen Ioan din Petroşani: “Am găsit oameni întelegători care sunt atenţi şi receptivi la orice problemă prezentată şi reală.”
În urma audienţelor de astăzi de la sediul ASVJ, directorul general Costel Avram a mai declarat că “mă bucur nespus de atitudinea cetăţenilor, care înţeleg obligaţiile contractuale pe care le au şi care vin să discutăm, să găsim împreună soluţii pentru a rezolva problemele mai vechj sau mai noi. Mă bucur că oamenii au înţeles că scopul nostru nu este acela de a debranşa consumatorii cu datorii, ci acela de a găsi împreună soluţii pentru a trece peste problemele de moment şi pentru a continua relaţia contractuală, cu beneficii pentru toată lumea.”