Activitatea Apa Serv văzută de pensionarii mineri ai Văii jiului
Pensionarii din minerit afiliaţi Ligii Sindicatului pensionarilor Mineri din Valea Jiului au avut astăzi, la Casa de cultură din Petroşani, o nouă întâlnire privind dezbaterea problemelor de interes pentru această categorie de pensionari.
La eveniment, pe lângă directorul Casei Judeţene de Pensii Hunedoara, Ion Toma (consultat pe teme ce privesc sistemul de pensii) au participat şi liderul PSD Huneodara, Laurenţiu Nistor (consultat în diverse teme de interes politic), dar şi directorul Apa Serv Valea Jiului, Costel Avram. De la acesta din urmă, pensionarii au vrut să afle detalii despre investiţiile realizate de operatorul de apă din Valea Jiului dar şi despre evoluţia reală a preţului apei.
„Am rămas plăcut impresionat de faptul că pensionarii – o categorie socială pe care şi noi, cei de la Apa Serv, ne bazăm atunci când luăm în calcul clienţii noştri buni platnici – înţeleg şi apreciază investiţiile pe care le-am realizat şi intenţionăm să le realizăm în continuare pentru cetăţenii Văii Jiului. Ceea ce m-a surprins la dânşii este faptul că se dovedesc a fi oameni care înţeleg perfect care este relaţia între calitatea serviciilor oferite de Apa Serv şi costul acestora”, spune Costel Avram.
Directorul general al SC Apa Serv Valea Jiului arată că pensionarii cu care a discutat astăzi nu au uitat că, în urmă cu ani de zile, în Valea Jiului nu se putea livra apă decât cel mult 12 ore/zi, că existau probleme frecvente în calitatea apei potabile şi că problemele de canalizare ale Văii Jiului erau foarte mari. „Toate aceste lucruri au devenit astăzi doar amintiri, iar dacă pentru 1000 de litri de apă plătim, totuşi, ceva mai puţin decât pentru două sticle de 1,5 litri de apă plată luată de la market, este clar că nici preţul apei nu este chiar atât de mare pe cât caz se face pe acest subiect”, spune unul dintre pensionarii participanţi la întâlnirea de astăzi.
Directorul general al SC Apa Serv mai arată că „am un respect deosebit faţă de aceşti oameni care nu doar că înţeleg, dar şi apreciază la justa valoare şi răsplătesc eforturile pe care Apa Serv le-a făcut pentru a aduce aceste servicii la standardele de civilizaţie urbană pe care le implică statutul nostru de comunitate europeană. Vreau să le mulţumesc şi pentru că sunt printre cei mai conştiincioşi şi cei mai serioşi clienţi ai noştri şi să-i asigur că uşa biroului meu le este deschisă pentru orice fel de problemă pe care dânşii doresc să mi-o semnaleze.”
[slideshow_deploy id=’14655′]