Pacienții au la dispoziție o platformă online și un call center pentru a se informa asupra drepturilor lor

        Românii îşi pot afla mai uşor drepturile pe care le au în calitate de pacienţi. Fostul şef al CNAS, Cristian Buşoi, a lansat o platformă online şi un call center la care pot apela toţi cei care au nelămuriri în privința funcționării sistemului public de sănătate, informează B1 TV.

53083Imagine-finala-call-center

Mai exact, 14 medici, dar si zeci de voluntari vor oferi, în fiecare zi, informaţii cu privire la modul de folosire al cardurilor de sanatate, dar şi la drepturile de care beneficiază românii în spitale sau în farmacii.

Noul proiect are drept scop informarea pacienților despre drepturile pe care le au. Call center-ul funcţionează pentru început doar la nivelul Capitalei, însă acesta urmează să fie extins şi la nivel naţional. Iniţiatorii proiectului susţin că intenţionează să dezvolte programul de informare în următoarea perioadă.

[slideshow_deploy id=’17217′]

Sursa:https://www.b1.ro/



(Următoarea știre) »