De unde a pornit scandalul dintre ANT şi Raj Tunaru/Ce nereguli au descoperit inspectorii care au fost în control pe litoral
În timp ce omul de afaceri petroşenean este decis să facă plângere penală celor de la ANT şi ANPC, reclamând că în cazul său este vorba despre acţiuni de intimidare şi hărţuire, echipele de control vorbesc despre grave nereguli decoperite în urma verificărilor.
Hotelurile Amfitearu şi Belvedere, din staţiunea Neptun au fost amendate, joi, de inspectorii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) şi de cei ai Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), în urma neregulilor constatate în camere şi la bucătărie. De asemeneam le-au fost retrase şi certificatele de clasificare pentru nereguli catalogate drept grave.
„În interior boilerul nu avea ştecăr – erau două fire băgate în priză, care pot pune în pericol viaţa consumatorilor. Pernele foarte murdare, o bătaie de joc, o lipsă de respect faţă de turişti. Şi o atitudine agresivă la adresa organelor şi a presei. În bucătărie, foarte multe produse neconforme, fără elemente de identificare, fără termen de valabilitate, miros urât”, a declarat şeful ANPC, Marius Dunca, citat de Mediafax. Pentru neregulile constatate ambele unităţi de cazare au fost amendate cu câte 40.000 de lei. „O bătaie de joc la adresa turiştilor. Ca şi concluzie: nu putem face turism la acest nivel. Preţul este foarte mare în raport cu calitatea. Dacă spui că ai două stele, trebuie să ai două stele, dacă nu, lasă la o stea şi când ne cazăm ne asumăm fiecare acest lucru. Este o lipsă de respect, lipsă de profesinalism, dezinteres, o bătaie de joc la adresa turiştilor”, a mai spus Dunca.
Mediafax mai spune că Hotelul Belvedere a fost amendat şi de către reprezentanţii ANT, care au aplicat pentru abaterile constatate o sancţiune de 50.000 de lei.
„Un manager îşi reflectă calitatea serviciilor prin comportamentul lui. Atitudinea celor care administrează acest hotel este una care lasă de dorit din toate punctele de vedere. Aşa cum ne-au tratat pe noi, aşa îşi tratează şi turiştii. Este un dezastru ce am găsit în camere – lipsă de curăţenie, lipsa asigurării siguranţei turiştilor. (…) ANT îşi doreşte foarte mult să ridice standardele în turism, cu atât mai mult cu cât legea voucherelor este activă”, a declarat preşedintele ANT, Mirela Matichescu. Celor două unităţi de cazare le-au fost retrase certificatele de clasificare.
[slideshow_deploy id=’13842′]