Plăteşte scump dezvăluirile. CNADNR îl pedepseşte pe directorul care a încălcat “omerta” de la drumuri

CNADNR anunţă că i-a suspendat contractul de muncă lui Alin Goga, directorul adjunct de investiţii din cadrul Direcţiei Drumuri şi Poduri Craiova, acesta urmând să fie cercetat disciplinar.

389009l-610x390-b-08799254Şefii companiei îl pedepsesc astfel pe Alin Goga, după ce acesta a apărut în luna iulie la postul Realitatea TV, unde a dezvăluit numeroasele nereguli la construcţia autostrăzii Sibiu-Orăştie, dar şi faptul că majoritatea angajaţilor de la CNADNR nu au ce căuta acolo, fiind angajaţi pe pile şi relaţii de rudenie.

Poziţia CNADNR: Fişa postului interzice interviurile

Compania de drumuri susţine, într-un comunicat de presă, că fişa postului semnată de toţi salariaţii interzice acestora să acorde interviuri şi să furnizeze documente sau informaţii în legătura cu activitatea instituţiei în lipa unui mandat acordat de directorul general. O comisie de cercetare disciplinară i-a solicitat lui Alin Goga ca, în data de 28 august 2015, să probeze cele afirmate în interviu.

CNADNR precizează că Alin Goga a avut perioade în care a renunţat la calitatea de salariat al companiei de drumuri, după care s-a reangajat, şi a mai fost subiectul unei cercetări disciplinare. După desfacerea contractului individual de muncă pentru absenţe nemotivate, a fost reangajat ţinându-se cont de situaţia familială a acestuia.

De asemenea, CNADNR îl cercetează disciplinar şi pe un alt salariat al companiei, Liviu Costache, fost director la Direcţia Comercială, care a participat în data de 4 august 2015 la emisiunea “Jocuri de putere” de la Realitatea TV, în care a făcut “afirmaţii nefondate, neadevărate, jignitoare”.

14 miliarde de euro, pentru o reţea jalnică de drumuri

Alin Goga a apărut pe 30 iulie 2015 la postul Realitatea TV, unde a afirmat că tronsonul de autostrada Sibiu-Orăştie trebuie reconstruit şi a vorbit despre ilegalităţi de la CNADNR.

“Vă spun că suntem ca Meşterul Manole. Ce am construit şi am plătit, 150 de milioane de euro, trebuie să scoatem tot afară şi – am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toată lumea – în condiţiile în care am ştiut că recepţionăm un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o lună de zile am fost la o altă emisiune şi după patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca mâine DNA-ul să fie la CNADNR. Nu poate să rămână aşa. Paroxismul la care s-a ajuns în CNADNR e departe de orice închipuire: 14 miliarde de euro am primit din 2007 până în prezent. Sunt bani care s-au dus şi pe întreţinere, pe investiţii, reabilitări şi avem o reţea care e jalnică, pentru că totul porneşte din interior. 6.000 de oameni şi 10 la sută sunt ingineri de drumuri şi poduri. Acolo doar 10 la sută sunt ingineri de drumuri, într-o companie eminamente tehnică. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. În condiţiile în care am angajat toate specializările exotice, găsiţi papagali de toate culorile. Fiecare director şi-a angajat toate rudele. Nu este de astăzi, se perpetuează”, a spus atunci Alin Goga.

El a mai arătat că tronsonul de autostradă Sibiu-Orăştie ar trebui închis, în contextul în care circulaţia se desfăşoară în condiţii nesigure, iar singura soluţie este reconstruirea sa.
Asta în condiţiile în care au existat proiectant, consultant, inclusiv sesizări cu privire la situaţia terenului, iar traseul s-a modificat cu câteva sute de metri pe o zona unde se produc alunecări şi este cunoscut acest lucru.

O dovadă în plus a situaţiei terenului este DN7 şi magistrala feroviară 200, care au avut probleme dintotdeauna, în zona aceea, şi în permanenţă CNADNR şi CFR au efectuat reparaţii şi, cu toate acestea, alunecările tot se produc.

 

 

[slideshow_deploy id=’19661′]

romaniacurata.ro