Primăria Municipiului Deva angajează consilier / Vezi AICI ce condiții trebuie să îndeplinești !

Primăria Municipiului Deva, Județul Hunedoara organizează concurs de execuție pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă, de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului informatică al Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Deva.

Primaria_Deva

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe inginerești – ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
  • competențe în administrarea bazelor de date geospațiale utilizate în tehnologii G.I.S. dovedite cu diplomă/certificat/atestat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 14 octombrie 2015: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 26 octombrie 2015, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Deva din Deva, Piața Unirii nr. 4, Județul Hunedoara, telefon 0254/213.435, 0254/218.579, interior 112.

[slideshow_deploy id=’19869′]