Primăria Municipiului Vulcan face angajări
Primăria Municipiului Vulcan, Județul Hunedoara, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacantă, de șef birou, gradul II – Birou Transport.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite Cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti;
- 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- să deţină certificat de competenţă profesională pentru transportul rutier naţional ş.i internaţional de persoane;
- să deţină certificat de competenţă profesională pentru transportul rutier naţional şi internaţional de marfa,
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 28 decembrie 2015, ora 15:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
- 11 ianuarie 2016, ora 11:00: proba scrisă;
- 14 ianuarie 2016, ora 11:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Vulcan, Județul Hunedoara, din str. Mihai Viteazu, nr. 31, telefon 0254/570.340, interior 217.
[slideshow_deploy id=’24093′]