“Modificaţi-vă atitudinea faţă de pacienţi,cu un limbaj mai aproape de sufletul omului bolnav”
Pacienţii Spitalului de Urgenţă din Petroşani se declară nemulţumiţi de calitatea serviciilor. Pe site-ul www.calitatespitale.ro se găseşte o listă cu unitatile spitaliceşti care deja au fost apreciate sau dimpotriva, criticate de catre pacienti. În ceea ce priveşte cel mai mare spital din Valea Jiului şi anume Spitalul de Urgenţă din Petroşani, pacienţii sunt nemulţumiţi într-o proporţie covârşitoare.
În ceea ce priveşte confortul pacienţii care au completat chestionarul au apreciat calitatea ca fiind satisfăcătoare, dar cam în aceeaşi proporţie sunt şi pacienţi care consideră nesatisfăcătoare calitatea confortului de la SUP.
Personalul medical, dar şi serviciile oferite de unitatea medicală din Petroşani le-au lăsat un gust amar celor care au ajuns aici să se trateze. Nu au venit de plăcere, iar pe lângă asta acreala cadrelor medicale şi calitatea serviciilor sunt total nesatisfăcătoare pentru unii dintre pacienţi. 40% din cei care au completat chestionarul au apreciat total nesatisfăcătoare calitatea serviciilor, în timp ce tot atâţia spun că serviciile oferite de SUP sunt nesatisfăcătoare. Doar 20% dintre pacienţi apreciază calitatea serviciilor ca fiind satisfăcătoare. Nici personalul medical nu a scăpat de criticile bolnavilor internaţi la SUP. 40% dintre pacienţi spun că atitutinea personalului medical de la Spitalul de Urgenţă din Petroşani este total nesatisfăcătoare, în timp ce doar 20% spun că aceasta este excelentă. Restul de 40% consideră că atitutinea personalului medical este nesatisfăcătoare.
Unii dintre pacienţi au şi recomandări pentru cei de la Spitalul de Urgenţă din Petroşani.
“Modificati-va atitudinea fata de pacienti , cu un limbaj mai aproape de sufletul omului bolnav, lasati aerele de superioritate chiar daca ati terminat o facultate asta nu va da dreptul sa descalificati pacientii. Fiti mai profesionisti si aplicati cele invatate in facultate nu va lasati dusi de rutina zilnica caci fiecare om are in calitate de pacient particularitatile lui, nu suntem toti la fel incat sa ne aplicati acelasi tratament, stati mai mult de vorba cu pacienti pentru a afla toate datele”, se arată pe site-ul www.calitatespitale.ro.
[slideshow_deploy id=’20328′]