Primăria Municipiului Lupeni face angajări !

Primăria Municipiului Lupeni, Județul Hunedoara organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție temporar vacantă, de referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţie Civilă şi Situaţii de Urgenţă.

primaria-lupeni-prima-pagina-794x346

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • sa fie absolvent de studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite, 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 22 ianuarie 2016, ora 12,00: data limită pentru depunerea dosarelor
  • 26 ianuarie 2016, ora 10,00: proba scrisă
  • 29 ianuarie 2016, ora 11,00: proba interviu

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Lupeni, Str. Revoluţiei nr.2, tel. 0254560725, 0254560504, int. 204, e-mail: [email protected], [email protected]

[slideshow_deploy id=’17450′]