Atenție șomeri ! Primăria Municipiului Vulcan scoate la concurs 19 posturi vacante

Primăria Municipiului Vulcan, Județul Hunedoara organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

77209937

  1. paznic – Serviciul public de pază – 6 posturi.
  2. casier – Serviciul public de interes local – Administrarea pieţelor şi târgurilor – 4 posturi.
  3. mediator şcolar, treapta II-Centrul de educaţie şi cultură „Şansa”-1 post
  4. controlor bilete – Birou Administrare Cinematograf- 1 post.
  5. plasator sala – Birou Adminislrare Cinematograf- 1 post.
  6. inspector de specialitate (inginer proiecţie), treapta IA – Birou Administrare Cinematograf-1 post.
  7. asistent social, grad principal – Birou Protecţie socială, autoritate tutelară, protecţia copilului -1 post.
  8. asistent social – Birou Protecţie socială, autoritate tutelară, protecţia copilului -1 post
  9. asistent social – Centrul de Urgenţă ,Adăpostul cald” – 3 posturi.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • paznic – Serviciul public de pază – 6 posturi.
    • absolvent de şcoală profesională sau liceu;
    • atestat profesional pe baza certificatului de absolvire a cursului de calificare profesională pentru agent de pază;
    • apt medical pentru exercitarea funcţiei de paznic.
  • casier – Serviciul public de interes local – Administrarea pieţelor şi târgurilor – 4 posturi.
    • absolvent al învăţământului general obligatoriu;
    • vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 luni.
  • mediator şcolar, treapta II-Centrul de educaţie şi cultură „Şansa”-1 post
    • absolvent al învăţământului general obligatoriu;
    • atestat profesional pe baza certificatului de absolvire a cursului de calificare profesională pentru mediator şcolar;
    • vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 luni.
  • controlor bilete – Birou Administrare Cinematograf- 1 post.
    • absolvent al învăţământului general obligatoriu.
  • plasator sala – Birou Adminislrare Cinematograf- 1 post.
    • absolvent al învăţământului general obligatoriu.
  • inspector de specialitate (inginer proiecţie), treapta IA – Birou Administrare Cinematograf-1 post.
    • studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, respectiv studii superioare de lungii durata absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti;
    • vechime în specialitatea studiilor: minimum 1  an.
  • asistent social, grad principal – Birou Protecţie socială, autoritate tutelară, protecţia copilului -1 post.
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistenţei sociale;
    • este înregistrată în Registrul Naţional al Asistenţilor Sociali din România;
    • vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.
  • asistent social – Birou Protecţie socială, autoritate tutelară, protecţia copilului -1 post
    • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • diplomă de asistent social echivalată conform legii;
    • este înregistrată în Registrul Naţional al Asistenţilor Sociali din România;
    • vechime în exercitarea meseriei de asistent social: minimum 6 luni.
  • asistent social – Centrul de Urgenţă ,Adăpostul cald” – 3 posturi.
    • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • diplomă de asistent social echivalată conform legii;
    • este înregistrată în Registrul Naţional al Asistenţilor Sociali din România;
    • vechime în exercitarea meseriei de asistent social: minimum 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 15 februarie 2016, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 23 februarie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
  • 29 februarie 2016, ora 10.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Vulcan din Vulcan, str. Mihai Viteazu nr.31, Județul Hunedoara, telefon 0254/570.340, interior 217.

[slideshow_deploy id=’22083′]