”Buletin” făcut la domiciliu

Municipalitatea Deva are o staţie mobilă pentru întocmirea actelor de identitate la persoanele netransportabile.

Ce-acte-sunt-necesare-pentru-eliberarea-unui-nou-buletin-d-794x447

Serviciul din cadrul Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva se deplasează cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile, în vederea preluării imaginii, folosind echipamentele foto digitale din dotare şi de primire a documentelor necesare eliberării actelor de identitate. Dovada stării de sănătate a persoanelor care se află în imposibilitatea de a se deplasa se va face printr-un document justificativ, respectiv certificatul de încadrare în grad de handicap. La solicitare se mai ataşează şi biletul de externare din spital (de dată recentă) sau adeverinţă (de dată recentă) de la medicul de familie, din care să rezulte că solicitantul nu se poate deplasa. Cererile pentru deplasarea cu staţia mobile pot fi făcute de către persoanele cu probleme medicale sau de către aparţinătorii acestora.

[slideshow_deploy id=’24093′]