Consiliul Judeţean Hunedoara angajează șef de serviciu
Consiliul Judeţean Hunedoara organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de șef serviciu grad II, la Serviciul Administraţie publică locală, relaţii publice, A.T.O.P.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- funcţionar public numit într-o funcţie publică din clasa I;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii;
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau în domeniul ştiinţelor economice;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- vechime minimă în specialitatea studiilor – 2 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 24 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă;
- 27 mai 2016: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul CJ Hunedoara din Municipiul Deva, telefon 0254/211.350, interior 182.
[slideshow_deploy id=’27028′]