Se fac angajări la Casa Județeană de Pensii Hunedoara!
Casa Județeană de Pensii Hunedoara organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:
- consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului evidenţă contribuabili.
- consilier, clasa I, grad profesional asistent, în cadrul Compartimentului administrativ arhivă.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- consilier, clasa I, grad profesional principal:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice;
- cunoştinţe de operare calculator.
- consilier, clasa I, grad profesional asistent.
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice;
- cunoştinţe de operare calculator.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 23 iunie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Casei Județene de Pensii Hunedoara din Municipiul Deva, Bd. Decebal, bl.A1 parter, telefon 0254/219.094 sau 0254/211.031, int. 140.
[slideshow_deploy id=’19869′]