Refacerea autostrăzii înaintează, în hârtii

 

O porțiune a autostrăzii Orăștie – Sibiu a fost demolată, iar nici acum lucrările de refacere a acesteia nu au fost finalizate. A fost aprobat însă proiectul tehnic pentru refacerea celor 200 de metri de carosabil dărâmați. Documentul a fost avizat cu 12 voturi pentru şi patru împotrivă. Soluţia tehnică presupune săparea de tranşee, care au rol să dreneze apa acumulată în fundaţia autostrăzii, cu distanţă variabilă între ele.

image-2015-07-22-20314113-0-reparatii-zona-fisurii-din-a1-orastie-sibiu-lot-3

„Soluţia tehnică avizată presupune execuţia a şase tranşee drenante, la o adâncime de şapte metri, transversal amprizei autrostrăzii, distanţa dintre acestea fiind variabilă. Soluţia tehnică avizată presupune execuţia a 6 transee drenante, la o adâncime de 7 m, transversal amprizei autostrăzii, distanţa dintre acestea fiind variabilă, distanţele mai mici sunt în zona cu înălţimea de rambleu mai mare, aceasta distanţă crescând pe masura reducerii înălţimii rambleului.

Lungimea acestor transei este de 65 m pentru 4 drenuri si de 285 m pentru doua dintre acestea, La capul aval al transeilor transversale cu lungimea de 65 m, se monteaza camine de vizitare. Intre aceste camine se realizeaza drenurile de evacuare, care unesc toate aceste camine de vizitare. Cele doua transei cu lungimi mai mari, respectiv 285 m, sunt necesare atat pentru evacuarea apelor drenate catre paraul din aval, cat si pentru asanarea zonei mlastinoase aflate in aval la cca. 200 m de autostrada. Acestea se unesc intr-un singur cap de evacuare, unde se realizeaza un bazin decantor cu preaplin, continuat cu un sant pereat pana la emisar”, se arată în comunicatul CNADNR.

Proiectantul este însărcinat cu identificarea detaluiilor de execuție și tot acetsa va trebui să asigure asistența tehnică pe perioada derulării lucrărilor.

[slideshow_deploy id=’27126′]