Crucea Roșie Română, împreună cu AUCHAN România, sprijină cu alimente de bază și produse de igienă peste 200 de persoane nevoiașe din județul Hunedoara. Acțiunea face parte din proiectul „Mobilizatron”, desfășurat de Auchan România:
„Campania Mobilizatron s-a născut din dorința noastră de a sărbători 10 ani de prezență Auchan în România printr-o investiție susținută în localitățile în care ne desfășurăm activitatea, în calitate de companie responsabilă, așa cum am făcut-o pe tot parcursul existenței noastre. Obiectivul nostru este de a genera valoare pentru clienții și partenerii noștri, dar și pentru comunitățile din România. Prin urmare, chiar clienții noștri din Hunedoara au selectat cauza în care am investit. Conform votului public, cele 10.000 de euro au fost direcționate spre Crucea Roșie Română, pentru ajutorarea cu alimente de bază a familiilor și persoanelor nevoiașe din Deva în preajma sărbătorilor de iarnă. Echipa Auchan a îmbrățișat această cauză mai departe de oferirea de finanțare – colegii mei, angajații Auchan România din Deva, sunt implicați direct în oferirea pachetelor care vor aduce bucurie în viețile a peste 200 de români” – a declarat Ionuț Ardeleanu, CEO-ul Auchan România.
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, peste 2.700 de persoane nevoiașe din județele Argeș, Bihor, Brașov, Dolj, Hunedoara, Iași, Prahova, Satu Mare, Sibiu, și Sectorul 4 al Municipiului București, primesc, anul acesta, pachete cu alimente și pachete cu produse de igienă. Beneficiarii au fost identificați și incluși în proiect pe baza evaluărilor efectuate de către filialele de Cruce Roșie, precum și de către DGASPC-urile de sector sau din județe.
„Mulțumim Auchan România pentru că s-a alăturat Crucii Roșii Române în lupta împotriva foamei. Pentru miile de familii din România aflate în pragul sărăciei, acest ajutor este foarte important și poate asigura chiar necesarul de hrană al unei familii timp de o lună…”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general al Societății Naționale de Cruce Roșie din România.
După ce timp de 10 ani Auchan a făcut Diferența cu Plus, oferind în fiecare zi clienților săi o gamă largă de produse cu prețuri mici, compania a invitat consumatorii să contribuie prin voturile lor la a face Diferența cu Plus pentru orașul în care trăiesc. Campania “Mobilizatron” a mobilizat aproape 600.000 de clienți Auchan din cele 18 orașe în care retailerul are deschise 33 de magazine. Aceștia au votat una dintre cele 3 cauze pentru dezvoltarea comunităților locale: educație (crearea de spații educaționale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate), mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).
Proiectele care au acumulat cele mai multe voturi sunt susținute financiar de către Auchan și implementate cu sprijinul organizațiilor non-guvernamentale partenere, pentru a contribui la dezvoltarea comunităților în care vor deveni realitate.