Direcția de Finanțe a județului Hunedoara infrmează că, începând cu acest an, contribuabilii neînregistraţi sau înregistraţi în scopuri de TVA a căror cifră de afaceri este inferioară sumei de 220.000 lei la data de 31.12.2016 nu mai au obligaţia completării şi depunerii formularului 392A – “Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul 2016”–, respectiv a formularului 392B -“Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul 2016”–, al căror termen de depunere ar fi fost până la data de 27 februarie 2017.
Informaţii suplimentare despre aceste noi decizii ale ANAF se pot obţine fie apelând Biroul central de asistenţă telefonică a contribuabililor la numărul de telefon 031.403.91.60, fie direct, de la birourile pentru asistenţa contribuabililor din cadrul administraţiilor finanţelor publice județene.
[slideshow_deploy id=’43281′]