Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani angajează administrator de patrimoniu – 1 norma, perioada nedeterminată
ANUNŢ
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României Nr. 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată şi completată prin H.G. 1027 / 2014.
ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”IG DUCA” PETROŞANI
Organizează în data de 20.10.2017
Concurs pentru ocuparea postului vacant – Administrator de patrimoniu – 1 normă, perioadă nedeterminată
A . CONDIȚII DE STUDII
Pentru funcţia de administrator de patrimoniu – îndeplinirea condiţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare pentru funcţia de inginer/subinginer, economist- art. 250) lit. l) din Legea 1/2011;
B.CONDIŢII GENERALE DE PARTICIPARE la concurs sunt prevăzute de Hotărârea Guvernului României Nr. 286 din 23 martie 2011 ,modificată și completată prin H.G. 1027 / 2014.
Candidatul:
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba româna, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii,
- contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
Pentru ocuparea funcţiei de administrator de patrimoniu trebuie îndeplinite următoarele:
- Studii: superioare – economist/inginer/subinginer (de scurtă durată sau lungă
durată – SSD sau S)
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare internet).
3.Vechime în muncă în specificul postului: minim 3 ani.
TIPUL PROBELOR DE CONCURS
ETAPA I. Înscrierea şi selecţia dosarelor de înscriere.
ETAPA a II-a . Concursul se va desfășura la sediul Școlii Gimnaziale I.G. Duca, din str. Șt. O. Iosif, nr.4. Petroșani.
Pentru probele concursului, punctajele se stabilesc după cum urmează:
- a) pentru proba scrisă, ,punctajul este de maximum 100 de puncte;
- b) pentru proba practică, punctajul este de maximum 100 de puncte;
- c) pentru interviu, punctajul este de maximum 100 de puncte.
Sunt declaraţi admişi la: proba scrisă, proba practică şi interviu , candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.
Prezenţa la următoarea etapă se poate face numai dacă candidatul este admis la etapa precedentă [art.18(3 ), SECŢIUNEA1, CAP.II din H.G. nr. 286/ 23.03.2011 (actualizat)].
- Dosarul de concurs
Fiecare candidat, în momentul înscrierii la concurs, depune cu număr de înregistrare la secretariatul Scolii Gimnaziale I.G. Duca, dosarul de concurs, care trebuie să conţină documentele prevăzute de art. 6 din Regulament, astfel:
- cerere de înscriere la concurs, completată olograf;
-
copia CI/BI ori a altui act ce atestă identitatea conform legii;
-
copii ale documentelor ce atestă nivelul studiilor absolvite;
-
copii ale documentelor ce atestă efectuarea unor specializări;
-
copii ale documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice stabilite;
-
copie a carnetului de muncă (dacă deţine);
-
adeverinţe care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitate;
-
cazier judiciar sau declaraţie pe propria răspundere că nu este în curs de cercetare şi nu are antecedente penale care să-l facă încompatibil cu postul / funcţia vizate;
Candidatul care depune declaraţie pe propria răspundere, în situaţia în care dosarul este admis la selecţia dosarelor, este obligat să depună la dosarul de concurs originalul cazierului judiciar, până cel târziu în ziua primei probe de concurs.
- adeverinţă medicală emisă cu cel mult 6 luni înainte, în forma standard stabilită de Ministerul Sănătăţii;
-
Curs de coordonator de transport;
-
Curriculum vitae.
-Opisul dosarului
Obs. Documentele care se depun la dosar în copie, vor fi prezentate şi în original, pentru verificarea conformităţii copiilor cu acestea.
NOTĂ: Opisul dosarului se depune în 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu număr de înregistrare. Nu se acceptă dosare incomplete;
F.ORGANIZAREA CONCURSULUI
Organizarea şi desfăşurarea concursului are loc la sediul Școlii Gimnaziale ”IG DUCA” Petroșani , str. Șt. O. Iosif, nr.4 , după următorul calendar:
- Depunerea dosarelor de înscriere –10.2017 – 10.10.2017, în intervalul orar 8 – 14;
- Afișarea rezultatelor selecției de dosare: 10.2017, ora 14;
- Depunerea contestațiilor cu privire la rezultatele selecției dosarelor:10.2017, între orele 8-12;
- Afișarea rezultatelor la contestații:10.2017, ora 16;
- Proba scrisă :10.2017, ora 9;
- Afișarea punctajelor obținute la proba scrisă 10.2017, ora 16;
- Depunerea contestațiilor cu privire la rezultatele probelor scrisă :10.2017, între orele 8 – 12;
- Afișarea rezultatelor la contestații:10.2017, ora 16;
- Proba practică: 10.2017, în intervalul orar 9-13;
- Afișarea punctajelor obținute la proba scrisă 10.2017, ora 16;
- Depunerea contestațiilor cu privire la proba practică;25.10.2017, între orele 8-12;
- Afișarea rezultatelor la contestații:10.2017, ora 16;
- Interviu: 10.2017, în intervalul orar 9;
- Afișarea punctajelor obținute la interviu: 10.2017– ora 16;
- Depunerea contestațiilor cu privire la rezultatele interviului: 10.2017, între orele 8 – 12;
- Afișarea rezultatelor la contestații și ale rezultatelor finale: 10.2017ora 16.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă, şi interviu.
Comunicarea rezultatelor se face prin afișare la sediul Școlii Gimnaziale ”I.G. Duca” Petroșani.
- Tematica de concurs:
- Baza materială a învăţământului preuniversitar.
Proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
- Criterii de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
- Dosarul achiziţiei publice.
- Condiţii privind angajarea gestionarilor.
- Garanţii şi răspunderi.
- Executarea contractului individual de muncă; Drepturi şi obligaţii ale
salariatului. Procedura de evaluare anuală a personalului contractual
- Obligaţiile lucrătorilor cu privire la securitatea şi sănătatea în muncă.
- Inventarierea patrimoniului.
- Predarea şi primirea gestiunii de bunuri materiale.
- Drepturi şi obligaţii în legătură cu primirea, păstrarea, eliberarea bunurilor
materiale.
- Evidenţa şi distribuirea produselor lactate și de panificaţie în școli.
- Efectuarea încasărilor, plăţilor, întocmirea registrului de casă.
- Obligaţiile administratorului referitoare la apărarea împotriva incendiilor.
- Cunoașterea și respectarea prevederile legale cu privire la circulatia pe
drumurile publice și in trafic intern;
- Obligațiile coordonatorului de transport;
- Întocmirea documentelelor si obținerea actelor necesare pentru circulatia
legală pe drumurile publice;
H.BIBLIOGRAFIE
- Legea sănătăţii şi securităţii în muncă nr.319/2006 cu modificările şi completările ulterioare;
- CAPITOLUL IV – Obligaţiile lucrătorilor;
- CAPITOLUL V – Supravegherea sănătăţii
- CAPITOLUL VI – Comunicarea, cercetarea, înregistrarea şi raportarea evenimentelor;
- CAPITOLUL VII – Grupuri sensibile la riscuri;
- CAPITOLUL VIII – Infracţiuni (art.38);
- CAPITOLUL IX – Contravenţii (art.39)
- Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, publicată în Monitorul Oficial nr.633/21.07.2006, cu modificările şi completările ulterioare.
- CAPITOLUL I – Dispoziţii generale;
- CAPITORLUL II – Obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor – Secţiunea 1 – obligaţii generale;
Secţiunea a 6-a – obligaţiile administratorului, conducătorului, utilizatorului şi salariatului;
- H.G. nr.276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.
- O.M.F.P. nr.286/2009 pentru aprobarea Normelor privind desfăşurarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
- O.M.F.P. nr. 3512/2008 privind documentele financiar – contabile, modificată.
- Legea 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual
Cap. II – Norme generale de conduită profesională a personalului contractual, art.7,8,11,12.
- OMENCS nr.5079/2016 Regulamentul – cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar
Titlul IV – Personalul unităţilor de învăţământ.
Cap. 3 – Personalul nedidactic.
Titlul VI – Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic.
Cap. 3 – Compartimentul administrativ.
- Legea nr,1/2011 – Legea Educaţiei Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare; Titlul l,cap.l. art.9, cap.VI art.91 – art.92, Titlul II cap. VIII.
- Legea nr.22/1969, modificată şi completată prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice şi prin Ordin 1156/2014.
- Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice şi prin Hotărârea nr.395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din cap.III Realizarea achiziţiei publice.
11.Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, actualizată.
12.Codul muncii Legea 53/2003, Titlu II cap.II, Titlul IV, Titlul V.
- OUG nr. 109/2005 privind transporturile rutiere cu modificările şi completările
ulterioare;
- OMTCT nr. 1892/2006 privind organizarea şi efectuarea transporturilor rutiere şi a
activităţilor conexe acestora cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul MTCT nr.1892 din 17.10.2006, actualizat, pentru aprobarea normelor
privind organizarea şi efectuarea transporturilor rutiere şi a activităţilor conexe
acestora;
- Legea nr.49 din 20.03.2006 pentru aprobarea OUG nr.195/2002 privind circulaţia
pe drumurile publice;
- HG nr.1391 din 26.10.2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG
nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice.
I.PROBELE DE CONCURS
PROBA SCRISĂ
Proba scrisă va consta într-un test grilă timp de o oră şi are ca scop testarea cunoştinţelor teoretice ale candidatului în vederea evaluarii cunoștintelor teoretice specifice postului scos la concurs..
Nota: Se poate contesta evaluarea comisiei asupra propriului test, nu si a altor concurenti.
PROBA PRACTICĂ
Proba practică va consta în testarea abilităților și aptitudinilor practice ale candidatului în vederea ocupării postului vacant .
Proba practică se va desfășura pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:
- a) capacitatea de adaptare;
- b) capacitatea de gestionare a situațiilor dificile;
) îndemânare și abilitate în realizarea cerințelor practice;
- d) capacitatea de comunicare;
- e) capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfășurarea probei practice
- f) cunoștințe de operare PC( Word, Excel) .
INTERVIUL
În cadrul interviului se vor testa abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
Proba interviului poate fi susținută doar de către acei candidați declarați admiși la proba practică.
Interviul se va realiza conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs, pe baza criteriilor de evaluare.
Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
- a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
- b) capacitatea de analiză și sinteză;
- c) motivația candidatului;
- d) comportamentul în situațiile de criză;
- e) inițiativă și creativitate.
Fiecare membru al comisiei de concurs va adresa întrebări candidatului.
Nu se vor adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.
ALTE MENTIUNI
PRINCIPALELE ATRIBUȚII ALE POSTULUI: sunt stabilite în fișa postului, care se găseste la Secretariatul unității de învățământ.
Se solicită și competențe de coordonator de transport având în vedere existența unui microbuz școlar care efectuează pe toată durata programului școlar, transport de elevi între localitățile din Valea Jiului.
Proba scrisă poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba de selecţie a dosarelor.
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
Relații suplimentare se obțin la secretariatul sediul Școlii Gimnaziale ”IG DUCA” Petroșani, str. Șt. O. Iosif , nr. 4, persoana de contact Florea Ramona, telefon 0254542342;
DIRECTOR,
Demeter Mohora Ștefan