UNSICAR: Problemele, reclamaţiile şi noutăţile din asigurări pot fi semnalate de azi Centrului de Informare şi Suport

Asociaţia profesională a brokerilor din asigurări şi pensii private (UNSICAR) a lansat Centrul de Informare și Suport ([email protected]), destinat transmiterii de informații către toată piața de intermediere și consultanță în asigurări, membri și nemembri ai Uniunii.

Noul instrument de informare va centraliza și problemele cu care se confruntă companiile din piața de brokeraj de asigurare în activitatea zilnică, astfel încât să ofere suport în rezolvarea acestora. Luni, 25 martie 2018, de pe adresa [email protected] au plecat informări către aproximativ 265 de companii din piața de intermediere și consultanță în asigurări.

„Lansarea Centrului de Informare și Suport face parte din acțiunile pe care UNSICAR și le-a propus pentru creșterea transparenței, vizibilității și susținerea dezvoltării sănătoase a pieței de distribuție a asigurărilor. Este un proiect pe care ne dorim să îl dezvoltăm împreună cu toți jucătorii din această piață”, a declarat Dorel Duță, președinte UNSICAR.

 economica.net

[slideshow_deploy id=’17636′]