Prefectura județului Hunedoara informează că, în perioada 8-15 mai 2018, din cauza unei defecțiuni tehnice apărute la sistemul informatic aparținând Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor – București, nu au putut fi editate permise de conducere. Astfel, în perioada mai sus amintită, noile permise de conducere nu vor fi transmise titularilor prin poștă la domiciliul acestora folosind serviciul de curierat al Poștei Române.
În această situație, toți cetățenii care au depus cerere de preschimbare a permisului de conducere sau care au promovat examenul pentru obținerea permisului de conducere sunt rugați să se prezinte la sediul serviciului din municipiul Deva, B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 10, cu o zi înainte de expirarea înscrisului doveditor/ înlocuitor al dreptului de circulație, având asupra lor cartea de identitate/buletinul de identitate, pentru ridicarea permisului de conducere.
Permisul de conducere se înmânează doar titularului, pe bază de semnătură.