Noi facilități pentru clienții Apa Serv Valea Jiului
După sistemul de audiențe în teren, pe rețelele de socializare ori la sediul societății, conducerea operatorului de apă și canal din Valea Jiului mai vine cu o metodă prin care consumatorii să poată afla informații sau să semnaleze deficiențele într-un timp cât mai scurt.
Inginerii operatorului de apă își vor dezvolta website-ul prin intermediul căruia oamenii să poată fi în contact permanent cu conducerea și să poată transmite sugestii și sesizări. Potrivit directorului general al societății, Costel Avram, în ultimii ani societatea a făcut mai multe investiții prin care să vină în întâmpinarea clienților. Avram spune că nu este suficient „doar să dai apă oamenilor” și că „o permanentă comunicare și colaborare între părți este esențială” atât pentru societate cât și pentru populație. Apa Serv Valea Jiului a implementat și serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anunțați în timp real de restricțiile de apă, dar și alte servicii care să elimine birocrația.
[slideshow_deploy id=’20328′]