Potrivit studiului „Atitudini și comportamente ale românilor legate de sport”, realizat de Quantix Marketing Consulting pentru Telekom Romania, 83% dintre români și-ar dori să facă mai mult sport;
Telekom Romania este compania de telecomunicații percepută ca fiind cea mai implicată în susținerea sportului în România, atât în competițiile de performanță cât și de amatori;
Campania pro sănătate și sport „Mișcarea face bine” powered by Telekom Sport atrage cel mai mare număr de participanți la evenimente sportive pentru amatori;
Telekom Romania anunță cea de-a opta ediție a festivalului “Cea mai mare oră de sport” powered by Telekom Sport: trei evenimente sportive organizate în aer liber, în Ploiești (14 iulie), Brașov (28 iulie) și Iași (11 august);
12 ore de activități sportive, testări medicale realizate de BTL România și cursuri de prim ajutor realizate de Crucea Roșie, în fiecare oraș, la care vor participa mii de pasionați de sport și sănătate, zeci de mii de suporteri și peste 100 de instructori naționali și internaționali. Studiul „Atitudini și comportamente ale românilor legate de sport”, realizat de Quantix Marketing Consulting pentru Telekom Romania* relevă importanța din ce în ce mai mare pe care sportul o are în rândul românilor, ca fundament pentru un stil de viață sănătos. Aceasta este și misiunea pe care Telekom Romania și-a asumat-o prin organizarea festivalului de sport și sănătate „Cea mai mare oră de sport”.Festivalul este parte a campaniei „Mișcarea face Bine” powered by Telekom Sport, alături de alte zeci de programe și evenimente sportive derulate de companie.Același studiu arată că 83% dintre români și-ar dori să facă mai mult sport decât în prezent, însă timpul limitat și serviciul sunt principalele bariere.Peste jumătate dintre cei chestionați afirmă că practică sport, cu diferite grade de intensitate. Cele mai practicate sporturi sunt alergarea – 58,6%, clasele (fitness, aerobic, pilates etc.) – 29,7%, fotbalul – 27,1% și mersul pe bicicletă – 26,7%. Sporturile care pot fi practicate în sală înregistrează frecvența cea mai crescută: 75% dintre români se antrenează cel puțin o dată pe săptămână. Dacă ar avea ocazia, peste 70% dintre respondenți ar participa la diverse activități în aer liber, alergat și mers pe bicicletă.Telekom este compania de telecomunicații percepută ca fiind cea mai implicată în susținerea sportului în România, atât la nivel de performanță cât și de amatori (aproximativ 39% dintre asocieri în rândul companiilor care activează în domeniul telecomunicațiilor), iar campania „Mișcarea face bine” atrage cel mai mare număr de participanți la evenimentele sportive pentru amatori din România. Ploiești (31,1%) și Iași (30%) sunt două dintre orașele în care românii și-ar dori să aibă mai multe oportunități de mișcare în aer liber în cadrul unor evenimente sportive pentru amatori. **„Ne-am dorit ca la ediția ce marchează opt ani de la lansarea campaniei „Mișcarea face bine” să extindem inițiativa ”Cea mai mare oră de sport” și în orașe care se afla printre preferintele romanilor pentru organizarea de astfel de evenimente și să înțelegem care este situatia la nivel national cu privire la nivelul de activitate fizica al romanilor ceea ce reprezinta un factor important pentru mentinerea sanatatii fizice, cat si psihice. De asemenea, în cadrul ediției de anul acesta a festivalului „Cea mai mare oră de sport”, Fundația Telekom România susține financiar o cauză socială. Astfel, Fundația Telekom Romania își propune să contribuie prin fondurile donate la costurile intervenției de transplant de care are nevoie Elena Bunea, în vârstă de 3 ani, singurul pacient din România în viață diagnosticat cu Sindromul Berdon. Elena are nevoie de 400,000 £ pentru operația de transplat de intestin pe care o poate face la Birmingham. Participanții la evenimentele sportive de la Ploiești, Iași și Brașov organizate în cadrul festivalului „Cea mai mare oră de sport” pot contribui, de asemenea, la susținerea acestei cauze sociale.
“Așa cum am arătat de la înființarea acestei stații, Telekom Sport este alături de telespectatorii săi nu numai prin oferirea unor competiții sportive de top, ci și prin îndemnul constant de a face sport și mișcare în aer liber. Constatăm zilnic că tot mai mulți tineri sunt atrași de gadget-uri și că pun mișcarea și chiar propria sănătate pe plan secund. Consider că este de datoria noastră să îi influențăm și să-i educăm în acest sens pe cei care ne urmăresc și totodată să contribuim la ”oferta” de evenimente sportive în cât mai multe orașe din România”, a declarat Vlad Enăchescu, General Manager Telekom Sport.
Rezultatele celui mai recent studiu realizat pentru Telekom Romania ne-au condus către noi destinații, care, prin scorul înregistrat, ne-au arătat că există un potențial și interes pentru organizarea de evenimente sportive pentru amatori, precum Ploiești și Iași. Orașul Brașov, rămâne pe harta evenimentului și anul acesta, fiind una dintre locațiile preferate de către iubitorii sportului. Totodată, sondajul ne-a confirmat faptul că atitudinea față de sport înregistrează un trend ascendent, iar sportul rămâne un fenomen de masă, care conectează 9 din 10 români”, a declarat Ionela Paunică, Director Executiv, Fundația Telekom Romania și Expert PR, Telekom Romania.
În cadrul aceluiași studiu, respondenții și-au exprimat preferințele în privința orașelor în care și-ar dori să aibă loc evenimentele sportive din cadrul festivalului „Cea mai mare oră de sport”. Brașov se numără printre orașele cu cel mai ridicat indice de preferință (74,1%) în rândul respondenților.
În fiecare oraș, „Cea mai mare oră de sport” va cuprinde un maraton de 12 ore de activități sportive în aer liber, testări medicale și cursuri de prim ajutor, la care vor participa gratuit mii de pasionați de sport și sănătate, zeci de mii de suporteri și peste 100 de instructori naționali și internaționali.
La 8 ani de la lansarea campaniei ,,Mișcarea face bine”, festivalul de sport și sănătate „Cea mai mare oră de sport” va fi organizat anul acesta în Ploiești (14 iulie), Brașov (28 iulie) și Iași (11 august), în parteneriat cu Smartatletic, GetFIT, BTL România, Crucea Roșie, Freewheel și Eboda.
[slideshow_deploy id=’17636′]