Chestionați cu privire la calitatea serviciilor
Conducerea societății va ține cont de sugestiile consumatorilor și va remedia problemele unde este cazul. Totul face parte dintr-o campanie cu scopul de a îmbunătăți serviciile oferite populației.
Operatorul de apă și canal din Valea Jiului, Sc Apa Serv Valea Jiului, a distribuit 1500 de chestionare la centrele de încasări, la secţiile de exploatare, dar şi la angajații care merg în controale pe teren. Acestea sunt completate de clienți, iar după analizarea fiecăruia se decide unde sunt punctele nevralgice și ce măsuri trebuie luate pentru remedierea lor. „Am încercat să prindem opinia beneficiarilor noştri atât când merg să plăteacsă, când văd că se fac lucrări în zona lor, cât şi atunci când echipele noastre merg să-i controleze. Să fie o acţiune pe mai multe paliere, din care noi să tragem nişte concluzii. Obligativitatea omului este să noteze localitatea şi strada pe care locuieşte, ca să ştim unde să acţionăm dacă sunt probleme”, a declarat directorul general al Apa Serv Valea Jiului SA, Cristian Ionică. Campania a demarat în urmă cu circa două săptămâni, însă va continua și în următoarea perioadă. Studiul privind calitatea serviciilor publice de alimentare cu apă potabilă și a celor de canalizare în localitățile din Valea Jiului, inițiat de operatorul de apă și canal, răspunde unor întrebări și oferă consumatorilor și posibilitatea de a face propuneri sau de a indica probleme. „Prin acest chestionar vrem să vedem, în primul rând, unde mai există probleme și care este natura acestora, dar și să măsurăm felul în care oamenii percep modul în care suntem capabili să rezolvăm aceste probleme. De aceea, rugămintea mea este ca în chestionar să fie precizat cartierul în care locuiește clientul, pentru a putea evalua rapid situația și interveni pentru rezolvarea problemelor, acolo unde este cazul”, a precizat directorul general al societăţii, Cristian Ionică.
În ultimii ani SC Apa Serv Valea Jiului a implemntat o serie de programe care să îmbunătățească serviciile oferire populației, și mai ales să economisească din timpul clienților. Pe lângă investițiile majore în infrastructură, ceea ce a dus la atragerea de noi clienți, operatorul a implementat și proiectul în urma căruia clienții își pot achita facturile prin metodele electronice de plată, ori își pot transmite on-line consumul de apă lunar, fără a mai fi nevoie de a se deplasa la sediul societății ori la centrele de încasări.
[slideshow_deploy id=’17636′]