Consiliul Județean Hunedoara și-a reluat activitatea la sediul din Deva

Administrația județeană și-a reluat activitatea începându cu data de 18 martie 2020 după ce, timp de două zile, în sediul instituției a fost efectuată operațiunea de dezinfecție.

„Luni dimineață, la prima oră, am luat decizia de a nu pune în pericol sănătatea angajaților întrucât, în sediul instituției, au fost prezente persoane care ulterior au fost depistate pozitiv la testul pentru infecția cu noul coronavirus. Activitatea Consiliul Județean Hunedoara s-a reluat în această dimineață în condiţii sanitare de siguranţă, dar cu o prezență scăzută a angajaților, întrucât mulți au copii acasă și beneficiază reglementări legale speciale”, a declarat Daniel Andronache, vicepreședinte al Consiliului Județean Hunedoara, aflat la conducere pe perioada izolării președintelui Mircea Bobora.

De asemenea, acesta a precizat că încă de săptămâna trecută, conducerea CJ Hunedoara a luat măsuri pentru asigurarea condițiilor sanitare de siguranță prin: dezinfecția repetată a suprafețelor, dotarea cu dezinfectant pe bază de biocid și cu alcool medicinal a tuturor birourilor, dar și cu măsuri suplimentare de igienă în spațiile utilizate de angajați.

În acest moment, relația cu publicul a CJH se desfășoară strict prin intermediul poștei electronice și telefonic, datele de contact fiind următoarele:
Telefon: 0254-211.350; 0254-211.624, Fax: 0254-230030;
E-mail: [email protected], [email protected], [email protected] și [email protected].
Facebook: https://www.facebook.com/cjhunedoara/.