AJOFM Hunedoara prezintă pașii ce trebuie parcurși pentru îndeplinirea procedurii de solicitare a Somajului Tehnic

Documentația va fi trimisă prin poșta electronică.

Pentru corectitudinea întocmirii documentelor prevăzute de actele normative mai sus amintite și operativitate în soluționarea cererilor, operatorii economici sunt rugați să acceseze situl: http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php.

Reprezentanții AJOFM menționează că nu este nici o greșeală utilizarea denumirii ”locuri de muncă Harghita”, în componența linkului, aceasta datorându-se faptului că aplicația informatică a fost dezvoltată de către AJOFM Hargita, urmând să fie utilizată și de AJOFM Hunedoara.

Astfel, pentru SOMAJ TEHNIC va rugam utilizati platforma online: http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php.

Platforma generează cele 3 formulare: Cerere, Declarație pe propria răspundere, Lista persoanelor. Pașii ce trebuie parcurși pentru îndeplinirea Procedurii de solicitare a Șomajului Tehnic sunt următorii:

  1. INTRATI PE PE LINK-UL:

http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php

2. AVETI GENERATE DEJA CREDENTIALELE, ANUME:

USER-UL ESTE CODUL FISCAL (EXEMPLU: CF=12345678);

PAROLA ESTE FORMATA DIN PRIMELE 4 CIFRE ALE CODULUI FISCAL (EXEMPLU: 1234);  

  1. SE APASA BUTONUL VERIFICARE;  
  1. ACCESATI SECTIUNEA SOMAJ TEHNIC;  
  1. SE VA DESCHIDE O FEREASTRA IN CARE VETI COMPLETA DATELE CARE LIPSESC:

CONTUL DE BANCA, BANCA LA CARE ESTE DESCHIS.. ETC;  

  1. ALEGETI CATEGORIA DE SOMAJ TEHNIC IN CARE VA INCADRATI 1 SAU 2 (TOTAL SAU PARTIAL);  
  1. SE APASA BUTONUL SALVARE (SALVARE INFORMATII INTRODUSE);  
  1. INREGISTRATI FIECARE PERSOANA PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA CU DATELE PE CARE ALPICATIA LE CERE: NUME SI PRENUME, CNP, STUDII, URBAN/RURAL, SALARIUL DE BAZA CORESPUNZATOR LOCULUI DE MUNCA OCUPAT, NUMARUL DE ZILE, IAR APLICATIA FACE AUTOMAT CALCULUL.  
  1. LA FINAL VETI GENERA LISTA CU PERSOANELE PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA SI DECLARATIA ADMINISTRATORULUI/REPREZENTANTULUI LEGAL;  
  1. SE SEMNEAZA ELECTRONIC CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA DE CATRE ADMINISTRATOR / REPREZENTANTUL LEGAL CELE DOUA DOCUMENTE SI APOI SE INCARCA IN FORMAT PDF INAPOI IN APLICATIE;  
  1. IN CAZUL IN CARE ADMINISTRATORUL / REPREZENTANTUL LEGAL NU DETINE SEMNATURA DIGITALA EXTINSA, ACESTA POATE SA TIPAREASCA ANEXELE, LE SEMNEAZA CU SEMNATURA OLOGRAFA (DE MANA), LE SCANEAZA IN FORMAT PDF SI LE INCARCA IN APLICATIE.

LA CODURILE FISCALE LA CARE APARE MESAJUL „COD FISCAL SAU PAROLA ERONATA” TRIMITETI MESAJ CU EROAREA GENERATA SI CODUL FISCAL LA ADRESA DE MAIL [email protected] PENTRU REGENERAREA PAROLEI.