Nemulțumiți de venituri și dezamăgiți: Așa sunt românii, după 1 an de pandemie. Studiu
După un an de pandemie, românii sunt furioși, dezamăgiți și nemulțumiți de venituri, arată un studiu de tip barometru care urmărește evoluția emoțională a populației.
Categoriile cele mai afectate sunt persoanele mature singure și milenialii.
La nivel național, persoanele mature singure reprezintă cel mai furios segment (peste 70%) la începutul lui 2021, în timp ce milenialii singuri resimt dezamăgirea în cea mai mare măsură (peste 45%), arată Studiu Reveal Marketing Research pe baza Barometrului „Românii AZI”
De la începutul anului, satisfacția față de venituri a scăzut de la 53% în ianuarie la 45% în martie), în timp ce satisfacția față de carieră/locul de muncă a crecut, în același interval, de la 56% în ianuarie la 62% în martie.
Nivelul de furie a rămas și în primul trimestru al anului la fel că în 2020 (57%), dar a crescut nivelul oboselii cu 4%.
Și nivelul de motivație al romanilor se menține în media scăzută de anul trecut (6%) după o scurtă creștere în iunie (perioadă de vacanțe, finalul lockdown-ului).
În aceeași perioadă a anuului trecut românii s-au simțit cel mai motivați și bucuroși (12%) cel mai probabil tot pe fondul finalului lockdown-ului.
Este interesant de observat faptul că august înregistrează cel mai ridicat procent de furie (66%) din tot anul, cu toate că, în general, aceasta este o lună de concedii și de vacanțe.
În luna martie 2021, la nivel național, persoanele mature fără partener reprezintă cel mai furios segment (peste 70%). Pe lângă furie, observăm că românii se confruntă cu sentimente de dezamăgire. Milenialii singuri reprezintă cel mai dezamăgit segment (peste 45%).
În mediul urban, în martie 2021, segmentul care se confrunta cel mai mult cu sentimente de furie este cel al pensionarilor (peste 60% între ianuarie – martie).
Sursa:realitatea.net