Dezvoltarea și evoluția produselor Garnier

Garnier este una dintre cele mai prestigioase mărci utilizate în Asia, China și India. Brandul își urmărește cu succes misiunea de a oferi produse de înaltă calitate pentru industria de înfrumusețare din întreaga lume.
Istoria mărcii Garnier datează din 1904, când parfumierul francez Alfred Amour Garnier a dezvoltat prima loțiune pentru păr. Aceasta a devenit o adevărată senzație, deoarece până atunci se folosea doar săpun obișnuit pentru ingrijirea părul. În 1965, compania franceză L’Oreal a devenit proprietarul mărcii Garnier.

Ulterior, au apărut legendarele produse de bronzare Garnier Ambre Solaire, precum și prima vopsea de păr pentru uz casnic, Belle Color Garnier.
https://makeup.ro/brand/26869-353645/

Populară în anii 1990, seria de produse cosmetice Synergie a fost redenumită ulterior Skin Naturals – un bogat sortiment de produse cosmetice faciale care încântă clienții de astăzi. Și linia de fructis garnier – șampoane inovatoare, balsamuri și măști de păr cu micro-uleiuri de fructe în sticle de culoare verde strălucitor sunt încă populare datorită aromelor suculente și designului ambalajelor la modă!
Natura este o sursă constantă de inspirație pentru Garnier. Brandul ia măsuri active pentru a proteja mediul și a diminua impactul asupra acestuia. De exemplu, a reușit să reducă greutatea ambalajelor din plastic pentru șamponul Fructis de la 24 de grame la 18,5 grame, a economisit 460 de tone de petrol, ceea ce a contribuit la stoparea emisiilor de dioxid de carbon cu 1330 de tone. Această micșorare a cantității de plastic nu reduce în niciun fel calitatea sticlelor și nu afectează siguranța utilizării sale pentru consumator.
Acum Garnier este al doilea cel mai mare brand L’Oreal, produsele sale cosmetice sunt vândute în 64 de țări din întreaga lume. Datorită abordării corecte și a soluțiilor inovatoare, consumatorii primesc în fiecare an produse noi de înaltă calitate și sigure.