Promenada Sibiu anunță, în premieră regională, lansarea primei colecții proprii de haine, concepută într-un parteneriat creativ alături de artista locală Raluca Coșăreanu. Întreaga colecție are la bază spațiul în care ideea a luat naștere, Sibiul, și este inspirată cromatic și estetic de identitatea vizuală a Promenada Sibiu, de efervescența, forma și dinamismul regăsit în centrul comercial.
Este o colecție ludică, într-un joc de forme și culori fresh și cool, completată de accesoriile realizate cu cele mai noi tehnologii, ce leagă și aduc unitate fiecărei piese vestimentare în parte.
Colecția este compusă din 14 ținute: full outfits sau neutre în roșu, albastru, verde, galben sau portocaliu, personalizate cu accesorii contemporane, minimaliste și este dedicată femeilor curajoase, care își spun povestea propriei identități prin stilul vestimentar ales. Fiecare piesă în parte este obiect vestimentar ce atrage atenția, iar împreună creează outfituri ce spun o poveste estetică specială.
”Colecția SYNERGIA conturează un personaj feminin versatil, pentru care atemporalul este motiv de construcție identitară a unui stil vestimentar unic. Trendul contemporan se construiește și se inspiră din studiul și tiparele diverselor perioade sartoriale, în construcții hibrid și interpretări creative” declară Raluca Coșăreanu, designerul colecției și partenerul de inspirație al Promenada Sibiu.
Raluca este un artist pluridisciplinar, câștigătoare a multiple premii și distincții la Gala UAD Cluj-Napoca, Strzemiński Academy of Fine Art in Łódź. Polonia, Inspired Contest Section Fashion design sau Romanian Fashion Week, Iași.
Pasionații de modă au avut posibilitatea de a descoperi deja colecția SYNERGIA în cadrul Feeric Fashion Week.
Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis porțile pentru sibieni în anul 2019. Situat pe Str. Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș propune o experiență nouă, premium, de cumpărături și petrecere a timpului liber, aducând elemente unice de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine, dar și opțiuni multiple de petrecere a timpului liber.