Relații de parteneriat sub semnul normalității între Apa Serv Valea Jiului și beneficiarii serviciilor acesteia

Dincolo de unele puncte de vedere cu aspect critic exprimate îndeosebi pe rețelele de socializare, relația operatorului de servicii publice de alimentare cu apă potabilă și de canalizare din Valea Jiului cu beneficiarii săi se desfășoară sub semnul normalității și al corectitudinii.

Acest aspect este semnalat chiar de către reprezentanții companiei Apa Serv, șeful Departamentului Exploatare al ASVJ, inf. Florin Ciucur apreciind că deja de o bună perioadă de timp relațiile cu clienții se înscriu pe astfel de coordonate. ”Fie că vorbim despre Serviciul de Relații cu Publicul, fie că vorbim despre Serviciul Comercial, relația noastră cu beneficiarii de servicii de alimentare cu apă și servicii de canalizare este una aș spune absolut normală. Ținem permanent legătura cu abonații noștri și încercăm să răspundem prompt la fiecare problemă semnalată, să acordăm lămuriri tuturor celor care au nevoie de informații privind relația cu această companie de servicii publice, așa cum la rândul nostru ne bucurăm și de o normalizare a relațiilor comerciale pe care le avem cu clienții Apa Serv. Pot să vă spun că, spre exemplu, gradul de încasare al facturilor este unul constant de la începutul acestui an, situându-se undeva la peste 80% încasări la termen, ceea ce ne arată că și clienții noștri sunt foarte serioși în ceea ce privește obligațiile contractuale asumate, spune ing. Florin Ciucur, șeful Departamentului Exploatare al Apa Serv Valea Jiului.

Acesta arată că, și acolo unde din diverse probleme familiale sau sociale, există întârzieri la plata facturilor, conducerea operatorului are toată deschiderea în a găsi soluții pentru eșalonarea plăților restante. ”Sigur că mai avem și datornici, avem și situații în care mulți au angajamente de plată și achită inclusiv obligațiile restante de plată ale facturilor, fapt care ne ajută și pe noi să ne putem menține în linia de plutire, să ne recuperăm creanțele și să nu fim obligați să luăm măsuri extreme, nedorite, în această direcție. Încercăm deci, pot spune, ca și în relația cu clienții rău-platnici să găsim soluțiile cele mai bune de rezolvare amiabilă a oricărei probleme, tot ca o formă a normalizării relațiilor pe care le avem cu clienții noștri”, mai spune ing. Florin Ciucur.

Tot sub semnul normalității se înscriu și cifrele privind consumul mediu de apă potabilă în Valea Jiului, care nici nu a scăzut (pe fondul ajutărilor de tarife aplicate de companie), dar nici nu a crescut (ca urmare a perioadei secetoase din aceastăp vară). Șeful Departamentului Exploatare de la Apa Serv Valea Jiului, ing. Florin Ciucur arată că, în medie, consumul de apă potabilă la nivelul Văii Jiului este puțin peste 3 mc, atât vara, cât și iarna. ”Consumul mediu de apăp potabilă în Valea Jiului se situază deja de ani buni tot sub un semn al normalității. El nu diferă foarte mult în funcție de perioada de vară sau de iarnă, ori de alți factori, fiind conform statisticilor noastre, undeva la 3,2 mc/persoană. Este adevărat că în perioada de vară concumul mediu înregistrează o ușoară creștere, dar aceasta este nesemnificativă și în nici un caz nu se pune problema, ca în alte locuri din țară, să înregistrăm probleme legate de alimentarea cu apă potabilă a populației și celorlalți beneficiari ai noștri”, a mai arătat ing. Florin Ciucur.

Și în perioada următoare, reprezentanții Apa Serv Valea Jiului își propun să păstreze relațiile cu beneficiarii sub aceleași coordonate ale normalității, în dorința de a garanta servicii de cea mai bună la calitate și, mai ales, siguranța furnizării ape potabile la robinet, 24 de ore din 24, în toate localității Văii Jiului.