Dedeman va deschide la Petroșani magazinul cu numărul 60 din România

Pe 15 decembrie, Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, va deschide un magazin la Petroșani, județul Hunedoara, în strada Lunca, nr. 115. Acesta va fi cel de-al 3-lea magazin din Județul Hunedoara, după cele deschise la Deva și Hunedoara, și cel de-al 60-lea magazin Dedeman din România.

Dedeman

Primul magazin Dedeman deschis de retailer în acest an este situat pe un teren cu o suprafață totală de aproximativ 28.650 mp, dintre care 11.000 de mp sunt alocați efectiv magazinului. Vor fi disponibile peste 65.000 de produse pentru casă și grădină.

Noul magazin are 1.850 de mp de seră, 1.340 de mp alocați raionului de materiale de construcții, 580 de mp sunt alocați showroom-ului de mobilă și 305 de mp sunt alocați showroom-ului de mobilier baie, gresie și faianță.

De asemenea, magazinul are 297 de locuri de parcare, 8 case de marcat, o stație de  încărcare mașini electrice de 22de KW și 138 de angajați.

În sprijinul clienților vine și magazinul online www.dedeman.ro și aplicația Dedeman, disponibilă pe telefon sau tabletă. Prin intermediul acesteia, utilizatorii pot să “răsfoiască” catalogul de oferte, să afle detalii despre produse și servicii și să efectueze comenzi online.

În plus, în cadrul magazinului online, în paginile de prezentare a produselor este indicată și localizarea exactă la raft pentru cele disponibile în magazinul fizic (zonă și deschidere). Astfel, clienții pot identifica rapid și cu ușurință în magazin produsele dorite, atunci când timpul alocat cumpărăturilor este limitat.

Dedeman în cifre

– 60 de magazine, 5 centre logistice, parc auto propriu;

– o gamă de peste 65.000 de produse pentru casă și grădină;

– între 7.500 și 18.000 mp – suprafaţa unui magazin;

– aproape 13.000 de angajaţi;

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români. Începând cu 1992, pe parcursul celor 30 de ani de activitate, au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfăşurată în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare.

Sursa – bricoretail.ro